Com funciona?
1. Res més en iniciar l’aplicació apareix el menú inicial en el qual trobessis:
- Vull rebre notificacions oficials per a mi o els meus clients: En l’és necessari registrar-se per a poder rebre les notificacions, pots realitzar-ho a través d’Apple, compte de Google o introduint el correu electrònic.
- Ja tinc un compte d’usuari: Introduir el teu compte d’Apple, Google o correu electrònic una vegada ja aquestes registrat.
- Veure exemple de notificacions per a empreses: Si encara no has adquirit cap pla, pots entrar en aquest apartat i visualitzar un exemple de l’aplicació per a empreses.
- Veure exemple de notificacions per a persones: Si encara no has adquirit cap pla, pots entrar en aquest apartat i visualitzar un exemple de l’aplicació per a persones.
- Recuperar contrasenya: En el cas d’haver-se registrat introduint el seu correu electrònic i haver oblidat la seva contrasenya, pot entrar a aquesta opció i introduir el teu correu electrònic per a rebre una nova contrasenya en la seva safata d’entrada.
- Contacte: En aquest apartat podràs contactar amb nosaltres a través de la seva aplicació de correu electrònic per defecte.
2. Una vegada iniciada la sessió, apareix el menú principal on podem visualitzar els següents apartats:
- Pla contractat per l’usuari: On pots estar sempre al corrent del pla al qual aquestes subscrit. En prémer sobre aquest botó es mostra l’apartat de perfil d’usuari.
- Notificacions d’empreses: En cas d’haver seleccionat un pla que inclogui notificacions per a empreses, en el cas que es detecti alguna notificació, podràs visualitzar un resum de la quantitat de notificacions. En prémer sobre aquest botó es mostra el llistat de notificacions explicades detalladament.
- Notificacions per a persones: En cas d’haver seleccionat un pla que inclogui notificacions per a persones, en el cas que es detecti alguna notificació, podràs visualitzar un resum de la quantitat de notificacions. En prémer sobre aquest botó es mostra el llistat de notificacions explicades detalladament.
- Configura o modifica la teva subscripció: En aquesta opció podràs canviar de pla de subscripció en qualsevol moment, afegir, modificar o eliminar persones o empreses.
- Contacte: En aquest apartat podràs contactar amb nosaltres a través de la seva aplicació de correu electrònic per defecte.
3. Una vegada creat l’usuari i iniciat la sessió, en l’apartat de perfil podrà veure totes les seves dades introduïdes anteriorment en el registre, la política de privacitat, condicions d’ús i novetats de l’aplicació. A més de tot això, tindrà l’opció de tancar sessió quan ho desitgi.
5. En prémer sobre una notificació apareix un llistat d’accions per a gestionar la mateixa i podràs veure una descripció més àmplia sobre elles, on apareix l’emissor, el tipus de notificació, DNI/NIE o NIF, el dia d’obtenció, el departament i la descripció d’aquesta. També apareixerà l’opció de compartir la notificació, veure la notificació en el BOE o DGT i més informació on et dirigeix la seva aplicació de correu electrònic per defecte.
6. En la configuració de subscripció, podràs afegir noves persones o empreses al teu pla. Apareix el pla que tens en l’actualitat i tots els plans disponibles amb una breu explicació i el seu degut preu. Per tant, et dóna l’opció de poder canviar-ho en cas que ho desitgis. En finalitzar tots els canvis realitzats, poden ser guardats en l’opció que apareix en la part inferior de la pantalla.